İç Dökmeler

KONTROLÜ ELDEN BIRAKMAMAK GEREK

Diyaloglardan bazıları aynen şöyle gerçekleşir;

Diyalog 1
– Merhaba, ismim Salih Yıldırım. Hizmet numaram xxxxxxx. HD yayın aboneliğim olmasına rağmen şu anda izleyemiyorum. Yardımcı olur musunuz?
+ Salih bey merhaba. Tabi ki yardımcı olalım. Kısa bir süre bekletiyorum (!) Bilgilerinize ulaşmaya çalışıyorum.
– Tabi bekliyorum.
+ Salih bey hatta benimle beraber beklediğiniz için teşekkür ediyorum.
– Rica ederim.
+ Salih bey cihazın yanındaysanız fişini çekelim lütfen.
– Tabi… çektim.
+ Salih bey şimdi tekrar takalım fişi lütfen.
– Tamam… taktım.
+ Açılmasını bekleyelim lütfen. (yaklaşık 8-10 saniye sonra) Evet Salih bey, xxx numaralı HD kanalı açalım lütfen.
– Tamam… açtım. Aaaa.. yayın gelmiş. Çok teşekkür ederim. 🙂
+ Rica ederim Salih bey. Yardımcı olmamızı istediğiniz başka bir konu var mı?
– Çok teşekkür ederim. İyi çalışmalar, kolay gelsin.
+ xxxxxxxx müşteri hizmetlerini aradığınız için biz teşekkür eder, iyi günler dileriz.

Diyalog 2
– Merhaba, ismim Salih Yıldırım. Hizmet numaram xxxxxxx. Internet hızım 20 MegaBit olmasına rağmen şu anda test yapıyorum ve 3 MegaBitin üzerine çıkmıyor. Yardımcı olur musunuz?
+ Salih bey merhaba. Tabi ki yardımcı olalım. Kısa bir süre bekletiyorum (!) Bilgilerinize ulaşmaya çalışıyorum.
– Tabi bekliyorum.
+ Salih bey hatta benimle beraber beklediğiniz için teşekkür ediyorum.
– Rica ederim.
+ Salih bey cihazın yanındaysanız fişini çekelim lütfen.
– Tabi… çektim.
+ Salih bey şimdi tekrar takalım fişi lütfen.
– Tamam… taktım.
+ Açılmasını bekleyelim lütfen. (yaklaşık 8-10 saniye sonra) Evet Salih bey, şu anda bağlantı sinyalinin gelmesini bekliyorum, IP almasını bekliyorum. Evet aldı. Salih bey ethernet kablosu takarak hızınızı test etmenizi istiyorum.
– Tamam… bir saniye. Evet taktım… Şimdi hız testi yapıyorum… Aaaa.. evet şu anda 20 MegaBiti gördüm. Çok teşekkür ederim. 🙂
+ Rica ederim Salih bey. Yardımcı olmamızı istediğiniz başka bir konu var mı?
– Çok teşekkür ederim. İyi çalışmalar, kolay gelsin.
+ xxxxxxxx müşteri hizmetlerini aradığınız için biz teşekkür eder, iyi günler dileriz.

Şimdi 🙂
Her ne hikmetse, müşteri hizmetlerini aramadan milyon kere de açıp kapatsak, fişini çekip başka bi yerimize de taksak, amuda da kalksak… bu ziktiminin uydusu ya da modemi bir türlü kendini toparlamaz.

Neden mi?
Çünkü sen fark edene kadar, senden HD parasını ya da yüksek MegaBit parasını alıp, sana düşük hizmet vermeye devam ederler. Böylelikle, bu servisi sağlayan ANA FİRMALARA daha düşük maliyette ödeme yaparlar. Ne zaman ki sen kontrolü elden bırakmayarak, bu kan emicileri ararsın, işte o zaman her şey stabil olur ve sanki ülkeyi kurtarıyor muşçasına seninle diyaloglara girerek bir de minnet beklerler.

Hadi sağlıcakla ve kontrollü kalın !
🙂