Haberler,  Sosyal Paylaşım

TEKNOSA FİRMASI ÖZEL HAYATIN GİZLİLİĞİNİ İHLAL ETMİŞ OLMUYOR MU?

14 Mart 2015 tarihinde, garanti dahilindeki cihazımı (laptop) servis formu ile “Profilo Teknosa Mağazası” na teslim ettim.

Nisan ayının ilk haftasında UPS kargo ile tarafıma, Teknosa’dan bir paket geldi.
Paketi açtığımda cihazın, Artvin’de ikamet eden bir başka müşteriye ait olduğunu gördüm.

Firma ile iletişime geçtiğimde, benim ürünümün serviste olduğu ve 22 Nisan 2015 Çarşamba günü Profilo Teknosa Mağazasına geleceği bildirildi.
Ürünü takas etmek için Çarşamba günü arayacaklarını belirttiler.

Bugün (25 Nisan 2015 Cumartesi) Teknosa Profilo yetkilisinin, bana vermiş olduğu cep numarasını aradığımda sürekli yüzüme telefon kapatılınca, “cihazınız bende” demek için önce Artvin’li diğer mağdur arkadaşı sonra ise Teknosa Müşteri Hizmetlerini arayarak şikayetimi belirttim.

***
İşin en traji komik tarafı ise; Artvin’li diğer Teknosa Müşterisini aradığımda; “Sizin cihazınız da bende, bana da benim cihazımın henüz servisten gelmediğini söylediler” demesiydi.

***
Kişiye özel ve özel hayatın belki de tamamının içerisinde bulunduğu günümüz teknolojisine ait cihazlar, Teknosa’nın yaptığı ÇOK BÜYÜK BİR HATA sebebi ile şu anda farklı kişilerde.

***
Bir iş yapıyorsanız, ya ADAM GİBİ adınıza yakışır yapacaksınız…
Ya da beceremiyorsanız, İNSANları YALAN SÖYLEYEREK mağdur ederken para kazanmak gibi bir terbiyesizlik yapmayacaksınız !

***
Yazıklar Olsun TEKNOSA !

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir